میرفندرسکی

آخرین مطالب
  • ۹۳/۱۱/۲۰
    98
  • ۹۳/۱۱/۱۷
    97
  • ۹۳/۱۱/۰۳
    96
  • ۹۳/۱۰/۲۷
    92
  • ۹۳/۱۰/۱۱
    91
  • ۹۳/۰۹/۲۷
    89
پیوندها
سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۱۸ ق.ظ

یک روز در نمایشگاه کتاب

خداوند لطفی نمود و فرصت کردم چند روزی رو در ایام پر فیض امتحانات به نمایشگاه کتاب تهران رفتم.

روز شنبه  حدود ساعت 12 بود که از مترو بهشتی پیاده شدم و رفتم نمایشگاه.

راهرو ها و غرفه هارو سریع رد کردم تا زودتر برسم راهرو 27،غرفه سوره مهر.

وقتی رسیدم شروع کردم به نگاه کردن کتاب ها و دست دراز کردم که فیش مربوط به کتاب برای تاریخ مینویسم(خاطرات اقای محسن رفیق دوست وزیر سپاه) رو بردارم که یه دستی زد زیر دستم و منو هل داد عقب منم بلند گفتم مگه چی شده نگاه کردم دیدم 3 لایه ادم ایستاده دور و بر یه نفری و دارن یه عده ازش عکس میگیرن و دیدم که به به یکی از وزرای کابینه تدبیر اومده بازدید از نمایشگاه کتاب و من هم که حسابی عصبانی شدم گفتم مگه این کیه که این طوری میکنید.خوب  جنتیه که جنتیه اونم یکی مثل بقیه.

....

واقعا نمیدونم این وزرا چی فکر میکنن.

همین چند سال پیش بود که اقای لنکرانی وزیر بهداشت برا خودش بدون محافظ و این جور چیزا داخل نمایشگاه میچرخید یا اقای محصولی هم همچنین

اتفاقا اون روز اقای حداد عادل رو هم دیدیم.خیلی خوش رو با دوتا محافظ حرکت میکردن و مردم هم بهشون سلام میکردن و محافظاهم یک نفر پشت سر بود و یک نفر هم کنارش راه میرفت همین.

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۶
unname unname

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی