میرفندرسکی

آخرین مطالب
  • ۹۳/۱۱/۲۰
    98
  • ۹۳/۱۱/۱۷
    97
  • ۹۳/۱۱/۰۳
    96
  • ۹۳/۱۰/۲۷
    92
  • ۹۳/۱۰/۱۱
    91
  • ۹۳/۰۹/۲۷
    89
پیوندها
پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۶ ب.ظ

سرلوحه ها

یادتان هست که در چند پست قبل گفتم که چند روزی مهمان خواهر بودم؟

در ان چند روز چند کتاب را از خواهر گرفتیم و قرار است که دیگر پسشان ندهیم(دروغ میگما)

یکی از این کتاب های سرلوحه های رضا امیرخانی بود/

هی خواهر میگفت که پسر تو نمیتوانی این کتاب را بخوانی و برای تو جقله بچهع سنگین است و من قبول نمیکردم و میخواستم بخوانمش تا به سید حسن نصر الله اش برسم

امروز شروع کردم به خواندن و میخواهم به خواهر بگویم که من اگر این کتاب را نمیخوانم پس حاج عبدالله والی را از کجا میشناختم؟یا اینکه من جیگر ان مرد را چگونه میدیدم؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۵
unname unname

نظرات  (۲)

 سلام
کلیپ رمضان...

http://zareh.blog.ir/post/462

توصیه می کنم حتما ببینید...
شما بیجا میفرمایید که کتاب ها را پس ندهید .
پاسخ:
وقتی اتش بدون دود رو هم ازت گرفتم و خوندم
دیگه هیچ کاری به کارت ندارم
خوبه اجی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی