میرفندرسکی

آخرین مطالب
  • ۹۳/۱۱/۲۰
    98
  • ۹۳/۱۱/۱۷
    97
  • ۹۳/۱۱/۰۳
    96
  • ۹۳/۱۰/۲۷
    92
  • ۹۳/۱۰/۱۱
    91
  • ۹۳/۰۹/۲۷
    89
پیوندها
پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۳۹ ب.ظ

اقا بیا

سلام اقا

اقا بیایید دل من گرفته است

سوسمارها بد جلو می ایند اقا و اینک پشت دروازه های سامرا بو میکشند که مبادا هنوز غیرتی مانده باشد

هنوز مرد جگر داری باشد.

اقا امروز جای حاج احمد را یک نفر که در مرد بودنش شک دارم گرفته و به جای زدن به تیپ و لشکر در فکر تیپ زدن برای کاترین اشتون است.مردی که سرخی خون را فدای سفیدی دندان هایش میکند

اقا امروز یک به یک برادرانشان را سر میبرند و بر نیزه میکنند و اینجا کسی هست که باید سالگرد پیروزی در انتخاباتش را بگیرد و کیف کند

اقا بیا اینجا در کشور من کسانی هستند که به جای غلطیدن در خون رفته اند پیش برج ایفل لابی میکنند و به جای انها مدافعان حرم هستند که فریاد میزنند کلنتا عباسک یا زینب

اقا زالویی به بدنمان چسبیده و خونمان را مکیده ما به یک واحد خونی AB+ نیاز داریم


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۲
unname unname

نظرات  (۴)

برای آمدنت
شهر را آماده کرده ایم
اما
خودمان را نه!
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۴ مرتضی معادی
وبلاگ ما هم دوباره به روز شد.منتظر نظرات شما هستم...
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۴ مرتضی معادی
وبلاگ ما هم دوباره به روز شد.منتظر نظرات شما هستم...
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۲ سیدعلی رضایی
عالی بود یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی